Strategie als basis van uw bedrijfsactiviteiten

Strategie

In het woud van data is het voor veel bedrijven moeilijk om efficiënt te blijven. En om de focus te leggen op data die juist vooruit werkt in plaats van het verleden. Het is de kunst om te werken naar processen die je helpen om een klant sneller bij je uit te laten komen. Soms betekend dat dat we beginnen bij het in kaart brengen van je bedrijfsactiviteiten maar soms kunnen we ook al verder in het proces in stappen en dat wat er is al optimaliseren.

Consultancy menukaart

Value Proposition Workshop

In dit programma werken we aan je waardepropositie. Dit doen we aan de hand van onze eigen methodieken die gebaseerd zijn op diverse propositie modellen. Op vraag werken we ook met korte sessies in een Business Model Canvas of Value Proposition Triangle.

Klantcontact Workshop

Zou het niet mooi zijn dat uw klanten u benaderen voor nieuwe producten? In plaats dat u ze met heel veel marketingkosten uw producten moet opdringen?

Innovatie Workshop

Innoveren is moeilijk voor veel bedrijven. Omdat je vast zit in bepaalde stramienen. Met onze programma’s krijgen we je los uit je ritme en confronteren we je met een andere zienswijze. 

Interne begeleiding

Welke keuze je ook maakt, zonder je team kom je nergens. Het is dus zaak dat je weloverwogen de de diverse processen ook intern begeleid. 

Bedrijfsscan

Om de juiste invalshoek in het klantcontact te houden is het goed om de bedrijfsprocessen in kaart te brengen. Hierdoor kunnen we het laaghangend fruit voor u beoordelen zodat processen ook sneller omgezet kunnen worden in meer efficiency of en hogere winstmarge.

Team Sessies

Een nieuwe manier van werken vergt ook een nieuwe manier van denken en doen. Soms is het goed om een speldenprik in een nieuwe richting te geven maar soms is het ook goed om intensief met een team samen na te denken over de toekomst!

Digitalisering

Digitalisering in klantcontact biedt ontzettend veel voordelen en mogelijkheden, bent u er al achter welke?

Digitalisering is een essentieel onderdeel van ons gedachtegoed maar in klantcontact kunnen en moeten we niet alles digitaliseren. Binnen onze strategische overwegingen maken we bewuste keuzes om zaken wel of juist niet te digitaliseren. In klantcontact kan het waardevol zijn om op bepaalde processen juist zo omnichannel als mogelijk te houden. Dit is ook afhankelijk van de verwachtingen die u zelf heeft en in hoeverre u uw klanten kunt en wilt activeren.

Omdat we graag werken met bewijzen hebben we onze eigen proeftuin ingericht om nieuwe technieken en momenten te experimenteren. Door middel van diverse E-Tail labels kunnen we binnen onze eigen activiteiten nieuwe methodieken testen op efficiency en marge. Hierdoor kunnen we aan de hand van onze eigen resultaten ook gedegen spiegelen wat zou kunnen werken voor uw bedrijf. 

Wat gebeurd er wanneer ik het formulier verzend?

Zodra je het contactformulier met de gewenste datum hiernaast invult zullen we:

 

1. Telefonisch contact opnemen 

2. een korte telefonische intake van ongeveer 5-10 minuten houden houden. 

3. Daarna zullen we de afspraak definitief plannen en kunnen we voorbereid kijken naar uw specifieke casus en wensen kijken.